Re: Problem z HISEM

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 22:02:10 MET DST

"Paweł" <profi2_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Użytkownik Xytras <xytras_at_wspiz.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:8kmjib$134$1_at_netra.daewoo.com.pl...
> nie

> Najprościej skorzystać z udostępniania połączenia internetowego z
Windows 98
> SE. Wtedy na komputerze, który udostępnie internet można również z
niego
> korzystać. Alternatywą jest postawienie serwera pod Linuxem
skorzystanie z
> routera np. Asmaxa.

Nie ma sensu strzelać do komara z armaty, poza tym na kompku z WinGatem
też można korzystać z netu. IMO wystarczy prosta sieć na BNC, na stale
włączonym kompku z HISem zainstalowane udostępniania połączenia
internetowego z Windows 98 albo jakieś proste małe proxy albo jakieś
extra proxy w stylu Wingate, WinRoute, WinProxy.
Niskie koszty i prostota.

--
YanosiC
ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934, IRC #ciechanow #komp