Odp: Problem z HISEM

Autor: Rafalski (rafalski_at_go2.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 22:37:33 MET DST

> Nie ma sensu strzelać do komara z armaty, poza tym na kompku z WinGatem
> też można korzystać z netu. IMO wystarczy prosta sieć na BNC, na stale
> włączonym kompku z HISem zainstalowane udostępniania połączenia
> internetowego z Windows 98 albo jakieś proste małe proxy albo jakieś
> extra proxy w stylu Wingate, WinRoute, WinProxy.
> Niskie koszty i prostota.
> --
> YanosiC

U mnie dziala na Windowsie juz od paru miesiecy i chwale sobie, choc
zamierzam oddelegowac do tego jakies pentium 75-100, zeby stalo jako serwer.
Przy okazji bedzie internet w kuchni, bo kumple przychodza sobie
poIRCowac...

"Wie pan, mamy juz internet w domu, ale przydalyby sie jeszcze dwa: do
kuchni dla zony i do salonu - dla gosci."

Rafalski

--
I live in a vacuum... and I don't even have a vacuum...
OK, I have one, but it sucks