Re: Problem z HISEM

Autor: Paweł (profi2_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 11:58:48 MET DST

Użytkownik Xytras <xytras_at_wspiz.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8kmjib$134$1_at_netra.daewoo.com.pl...
> Witam , poszukuje pomocy w temacie jak zapiac hisa, mam 3 uzytkownikow i
nie
> wiem czy kupowac haba do tego czy serwer i ptem udostepniac im linie,
>
> Pomocy,

Najprościej skorzystać z udostępniania połączenia internetowego z Windows 98
SE. Wtedy na komputerze, który udostępnie internet można również z niego
korzystać. Alternatywą jest postawienie serwera pod Linuxem skorzystanie z
routera np. Asmaxa.