Re: Nagrywanie CDR a prędko?ć CPU

Autor: Paweł Świrek (swierk_at_SPAM-IS-LAME.nzs.agh.edu.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 20:11:29 MET DST

In pl.comp.pecet "Michał Kozusznik" <mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl> wrote:

> Zawsze mozna nagrac recznie. Inna sprawa ze wtedy nie ma pewnosci ze jest to
> nagrywane w trybie SAO.
> Na plycie 2-sesyjnej - tu ExtraCD - jeden CDDA a drugi ISO.
> CO do genialnosci programow pod WINy to pozostawiaja wiele do zyczenia. Bo
> ktore umozliwiaja tak naprawde nagranie ExtraCD ??? Tylko EasyCD Creator. A
> ten jest tak glupi (myslalem ze w najnowszej wer. to poprawiliale nie...) ze
> dla ExtraCD nie mozna wybrac formatu Joliet.

Podobno potrafi to WinOnCD, ale o nim mówi się, że lubi się sypać.

> Potrafil to EasyCDPro ale to program juz wiekowy. Z reszta to nie byl pelny
> ExtraCD tylko EnchancedCD (to samo tylko bez specyficznych plikow z tytulami
> utworow).
> Najlepszy wg. mnie program -NERO - w ogole nie ma supportu dla ExtraCD.

Ja ostatnio zawiodłem się na NERO.
Ma on trochę błędów. Lubi zgrać obraz i wypalić szum.
Wersja 5.0.x.x ma jedną wadę, jeśli chodzi o wielosesyjność.
Zrzucić płytę do image to potrafi.
Ale przy wypalaniu zaczynają się schody.
Nagrywa pierwszą sesję, a po skończeniu nagrywania pojawia się...
program wykonał nieprawidłową operację itp..

> Robie to na raty. Najpierw audio - potem dane. ALe jeszcze nie testowalem z
> utworami bez odstepow, czyli nie wiem czy da sie tak zrobic SAO.

W CDRWin robi się na raty w taki sposób:
Nagrywasz sesję audio przy zaznaczonym open new session (czy coś w tym rodzaju),
a po zakończeniu nagrywania audio w DAO nagrywasz na drugiej sesji dane w TAO.

> Hehe. Mowili w jakis wiadomosciach ze byla zabezpieczona przed kopiowaniem
> jakims nowoczesnym sposobem wy,yslonym przez SONY. A na gieldzie kopie juz
> sa :)))

Wiem o tym. Chodzę na giełdę.
A poza tym mam własną kopię (CD-R) tej płyty.

Pozdrawiam

--
Paweł Świrek, KING_CRIM on IRC, sysadmin nzs.agh.edu.pl & nzs.org.pl
mailto:swierk_at_nzs.agh.edu.pl  http://nzs.agh.edu.pl/~swierk/