Jak sprawdzic czy RAM ma bledy?

Autor: bias (bias_at_poczta.fm)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 20:32:59 MET DST

czy jest jakis program ktory moze dokladnie "zbadac" RAM w poszukiwaniu
bledow?
no bo czasami jest tak ze wszystko niby chodzi ale od czasu do czasu dzieja
sie rozne dziwne rzeczy (raz juz tak mialem i byl wlasnie zepsuty RAM -
jedna z kosci)
a wlasnie kupilem troche RAMu i komputer zachowuje mi sie podejrzanie

NAJLEPIEJ PROSSZE ODPOWIADAC NA MOJ EMAIL, bo nie jestem w stanie codziennie
przegladac grupy, a przez kilka dni duzo sie postow zbiera i ciezko
cokolwiek znalezc