Re: Nagrywanie CDR a prędko?ć CPU

Autor: Michał Kozusznik (mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 12:26:46 MET DST

Paweł Świrek <swierk_at_SPAM-IS-LAME.nzs.agh.edu.pl> wrote in message

> - Brak możliwości tworzenia płyt w formacie CD-Extra (to jest format
> dwusesyjny, TOC jest CDDA, pierwsza sesja to Audio, a druga ISO/mode2,

Zawsze mozna nagrac recznie. Inna sprawa ze wtedy nie ma pewnosci ze jest to
nagrywane w trybie SAO.
Na plycie 2-sesyjnej - tu ExtraCD - jeden CDDA a drugi ISO.
CO do genialnosci programow pod WINy to pozostawiaja wiele do zyczenia. Bo
ktore umozliwiaja tak naprawde nagranie ExtraCD ??? Tylko EasyCD Creator. A
ten jest tak glupi (myslalem ze w najnowszej wer. to poprawiliale nie...) ze
dla ExtraCD nie mozna wybrac formatu Joliet.
Potrafil to EasyCDPro ale to program juz wiekowy. Z reszta to nie byl pelny
ExtraCD tylko EnchancedCD (to samo tylko bez specyficznych plikow z tytulami
utworow).
Najlepszy wg. mnie program -NERO - w ogole nie ma supportu dla ExtraCD.
Robie to na raty. Najpierw audio - potem dane. ALe jeszcze nie testowalem z
utworami bez odstepow, czyli nie wiem czy da sie tak zrobic SAO.

> tak jest nagrana np. płyta Budki Suflera : "Nic nie boli tak, jak życie")

Hehe. Mowili w jakis wiadomosciach ze byla zabezpieczona przed kopiowaniem
jakims nowoczesnym sposobem wy,yslonym przez SONY. A na gieldzie kopie juz
sa :)))

--