Odp: Proszę o pomoc przy przebudowie PC - z płyty TX na ATX

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 12:46:58 MET DST

> Kupiłem nagrywarkę i niestety nie moge jej zaistalować ponieważ okazało
się
> że płyta nie współgra (płyta TX - sprawdzona w serwisie). Tak więc bede

IMHO mało prawdopodobne... Ja tam bym jeszcze popróbował uruchomić
nagrywarkę na tej płycie. Opisz dokładniej, jak sprzęt się zachowuje, może
da się coś wymyślić. Jeżeli w Windows włączyłeś DMA dla nagrywarki, to
spróbuj z wyłączonym. I nie wierz od razu we wszystko, co powiedzą
serwisanci - to też tylko ludzie ;)