Re: Proszę o pomoc przy przebudowie PC - z płyty TX na ATX

Autor: Dance.prv.pl (express2_at_go2.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 13:07:47 MET DST

Użytkownik Zbyszek T. <zbyszek_at_gd.home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:CcCb5.220$pD2.2039_at_news.tpnet.pl...
> się
>
> IMHO mało prawdopodobne... Ja tam bym jeszcze popróbował uruchomić
> nagrywarkę na tej płycie. Opisz dokładniej, jak sprzęt się zachowuje, może
> da się coś wymyślić. Jeżeli w Windows włączyłeś DMA dla nagrywarki, to
> spróbuj z wyłączonym. I nie wierz od razu we wszystko, co powiedzą
> serwisanci - to też tylko ludzie ;)

Dzieki za odzew.
Na samym początku przełożyłem kable z normalnego CD-ROMu. I tak to wygląda:
jak podłączyłem kabel zasilania to działa (tj. migają diody itp) , jak
podłączyłem jeszcze IDE to wyglada to jakby wogóle nie była podłączona -
zero życia. Bios wogóle jej nie widzi.
Męczyłem sie z tym prawie przez 3 tygodnie (próbowałem ze zworkami, tasmami,
autodetekcją, sprowadziłem kumpli do pomocy itd.) i miałem poprostu dosyć.
Wiedziałem ze sam juz nic nie wymyślę i zaniosłem do serwisu. Ale niestety
nic z tego.
Tak wiec chyba sobie podaruję tą płyte i raczej założę ATX i pytania są
wciąż aktualne.

Pozdrawiam
Krzysiek