Proszę o pomoc przy przebudowie PC - z płyty TX na ATX

Autor: Dance.prv.pl (express2_at_go2.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 12:35:02 MET DST

Witam listowiczów!

Kupiłem nagrywarkę i niestety nie moge jej zaistalować ponieważ okazało się
że płyta nie współgra (płyta TX - sprawdzona w serwisie). Tak więc bede
musiał pozmieniac co nieco w swoim kompku.
Bedzie to napewno płyta ATX + obudowa.

1. Czy moge na płytę ATX włożyć Pentium 233 MMX, czy nie bede musiał dokupic
cos lepszego? Jak to wyglada?
2. Jak wyglada sprawa z pamięciami?
3. Czy cos oprócz płyty, obudowy, ewentualnie procesora i pamięci bede
musiał dokupić?

Chcę to zrobić minimalnym kosztem. Komputer ma służyc raczej do pracy niż do
zabawy - wiec na szybkości aż tak mi nie zależy.

Pozdrawiam!
Krzysiek
express_at_poczta.fm