Re: Czy formatowac CD-RW?

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 10:29:23 MET DST

..machine running, bzz, bzz.., Wed, 12 Jul 2000 12:04:37 GMT, bzz, bzz
..., Zbyszek T. ... bzz, bzz..., wrote :

>AFAIK tylko CD-RW, czytnikiem obslugujacym MultiRead i jezeli w systemie
>obecny jest odpowiedni sterownik. Instaluje sie on automatycznie z plytki
>która próbujesz odczytac, jezeli byla ona sformatowana pod PacketCD lub
>DirectCD (od którychs wersji). Z tego co wiem, CR-R (i CR-RW sformatowane w
>trybie CD-R) mozna odczytac CD-ROM'em tylko po zfinalizowaniu.

No to jest oczywiste ze czytnik musi miec MultiRead.

Niestety ten "automatyczny sterownik" (tylko w PacketCD) nie dziala
pod NT ani nie dziala pod Linuxem ;)
Z kolei DirectCD mozna zainstalowac osobno (sciagnac z WWW) i
instaluje sie pod NT ale widzi tylko zamkniete plyty.
Oczywiscie DirectCD i PacketCD nie sa ze soba zgodne (czasem
dziala...).

To co za pozytek z nagrywania pakietowego skoro musze zamykac plyte
zeby ja przeczytac gdzies indziej? A jak zamkne plyte to juz z niej
nic nie skasuje czyli caly pozytek z nagrywania pakietowego do dupy.

Marek Nazarko