Odp: Czy formatowac CD-RW?

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 12:31:06 MET DST

> Niestety ten "automatyczny sterownik" (tylko w PacketCD) nie dziala

Głowy bym nie dał, ale chyba jednak w DirectCD od którejś wersji zastosowali
takie samo rozwiązanie...

> To co za pozytek z nagrywania pakietowego skoro musze zamykac plyte
> zeby ja przeczytac gdzies indziej? A jak zamkne plyte to juz z niej
> nic nie skasuje czyli caly pozytek z nagrywania pakietowego do dupy.

A ja używam i sobie chwalę. Mam dwa dyski CD-RW, których używam jak
dyskietek: nagrywam kolegom różne rzeczy, oni je sobie bezproblemowo czytają
CD_ROMami i wszyscy są zadowoleni :)
Innego dysku CD-RW używam do twożenia kopii bezpieczeństwa, które w moim
przypadku polegają na synchronizacji katalogów programem SecondCopy 2000.
CD-R to inna sprawa - rzeczywiście jest mniej "przenośne", ale ja i tak
uważam, że przydatne. Mam np. dysk na programy ściągnięte z internetu - co
ściągnę, zaraz tam wrzucam. Inaczej (gdybym wszystko zbierał na dysku i
nagrywał dopiero, jak będzie 650MB) nie zapanowałbym nad tym bałaganem i nie
wyrobił z segregowaniem. Poza tym dysk zawsze może paść, a płytka raczej
nie...no chyba, że ktoś ma "rozrywkowy" CD-ROM opisany parę tematów
wcześniej ;)