Re: przegrywanie Diablo II

Autor: Arek Skwarek (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 10:32:15 MET DST

Michał Młynarczyk napisał(a):

> Witam!
>
> Czy Diablo 2 jest jakoś zabezpieczone przed przegrywaniem?
> Czy ewentualne zabezpieczenia da się ominąć używając TEACa 54E i jak?

O ile wiem zabezpieczona jest druga płyta. Instalacyjna i z filmami są
niezabezpieczone więc można je przegrać normalnie. Żeby skopiować drugą
płytę trzeba chyba włączyć ignorowanie błędów i czytanie subchannel oraz
zgrywać i nagrywać z pojedynczą prędkością(jest to opisane na stronie
WWW ale za chińskego boga nie mogę przypomnieć sobie adresu... Może
pomoże Ci ten adres http://maxtarget.com/gcw/ - to wprawdzie raczej
pathe a nie instrukcje przegrywania ale może okaże się pomocne.
Znalazłem też to na Clone Clinic forum:

read cd1 and cd3 only both subchannels ticked on and fast error skip
nothing else on read..read speed 2x.......writing nothing ticked leave
empty burn at 2x..i used kodak ultima silver cd's..

And for the hard to copy CD2playdisk.....read as above only read it at
1x....writing as above only write at 1x.....when done reboot or it will
ask for the cd...my backup works 100% and Tested,,,glad i could help....

I jeszcze:

I copied the first 2 disks so far and no problems.
   I used an hp9210i, clone 2542 in demo mode
   Checked both read subchannel data's (audio and data)
   Used defaults for write
   Verbatim Datalife cd's
   Been playing for hours no problems.
   Will try to copy cinema cd if I ever need to use it

Całość jest na http://www.welcome.to/cloneclinic - kliknij FORUM, potem
CloneClinicForum i znajdziesz Topic - Diablo 2