Re: Yanosic ?

Autor: Filozoofil (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 01:43:37 MET DST

Dentarg napisał(a) w wiadomości: ...

>Chyba ze uwazasz ze reklamuje Przemka ... nie mam z tego nic,

Potrafisz udowodnic? Tylko nie mow, ze "kolega poswiadczy"...
Widzisz, chyba nie potrafisz. Po co wiec doprowadzac do takich
sytuacji? Sadze, ze na tej grupie nie powinno sie reklamowac
zadnych podobnych tej uslug.

>prostu mowie gdzie mozna tanio i pewnie kupic sprzet, a moze to dla
>Ciebie po prostu konkurencja ??

Yhym. Mam wszystko znacznie taniej od niego. Merced juz od 5 zl/kg.
Odwrócone krzyże greckie i świeczki na baterie słoneczne
już od 2 zł za sztukę!

Adres:
http://www.szwarc.com/mydlo/i/powidlo.html

Tyle ja.