Re: Yanosic ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 23:55:12 MET DST

On Wed, 12 Jul 2000 23:43:37 GMT, "Filozoofil" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
wrote:

>Potrafisz udowodnic? Tylko nie mow, ze "kolega poswiadczy"...
>Widzisz, chyba nie potrafisz. Po co wiec doprowadzac do takich
>sytuacji? Sadze, ze na tej grupie nie powinno sie reklamowac
>zadnych podobnych tej uslug.
Jasne ... maly Sherlock ? A kto tu cos reklamuje ... bylo pytanie czy
warto kupowac u Yanosika ... byla odpowiedzi i porownanie do innego
tego typu sklepu ... BTW jest jeszcze 5 innych lepszych i tanszych niz
u Yanosica, a ze podalem Przemka to dlatego ze nigdy sie nie zawiadlem
na tym sklepie ... ale przeciez nie musisz wierzyc ... Twoja wola ...

A ze maja cenniki mniej kolorowe ... to juz inna sprawa ...

Moze EOT ? Bo i tak nic porzytecznego ta dyskusja nie wnosi, ja
powiedzialem co mysle, inni tez i teraz ten co pytal niech kupi lub
nie ;)))

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179