Re: Linux dla Windows

Autor: Andrzej S. (ajs_at_poland.com)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 23:19:37 MET DST

Użytkownik "Marek Dankowski" <portfolio_at_atari.org> napisał w wiadomości

 Wszystko pieknie, tylko ze tego cuda nie mozna nijak zainstalowac, a autor

> Napisales pan dzis rano, i jeszcze dzis rano Ci odpowiedzialem.
> Wiec po co te oszczerstwa.
Jakie oszczerstwa ? Byc moze na temat linuksa mam ZADNE pojecie, ale program
pocztowy to jeszcze umiem obslugiwac !!! Zadna odpowiedz nie przyszla, wiec
po co te sciemnienie ?

Pan natomiast, zamiast odpisac na priv, odpowiada na grupie. Ladnie to tak ?

> Mozna, ale nigdzie nie napisalem, ze bedzie dzialal z laptopami,
> nietypowymi kartami PCI , itd.
> Nawet duza, komercyjna dystrybucja w takim wypadku by nie ruszyla, a co
> dopiero minidystrybucja.
Jezeli nie dziala na bardzo popularnym w Polsce notebooku California Acces,
to na czym ma dzialac?

Andrzej Szczodruch
ajs_at_poland.com