Re: Linux dla Windows

Autor: Marek Dankowski (portfolio_at_atari.org)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 11:34:58 MET DST

"Andrzej S." napisał(a):

> Użytkownik "Marek Dankowski" <portfolio_at_atari.org> napisał w wiadomości
> >

> Wszystko pieknie, tylko ze tego cuda nie mozna nijak zainstalowac, a autor

> Jakie oszczerstwa ? Byc moze na temat linuksa mam ZADNE pojecie, ale program
> pocztowy to jeszcze umiem obslugiwac !!! Zadna odpowiedz nie przyszla, wiec
> po co te sciemnienie ?
>
> Pan natomiast, zamiast odpisac na priv, odpowiada na grupie. Ladnie to tak ?

Jezeli pod tajemniczym Andrzej S. kryje sie Andrzej Szczodruch, to
odpisalem, i moge przedstawic sie kopia.
Wyslalem odpowiedz na : "Andrzej Szczodruch"
<andrzej_at_internet-partner.com.pl>
Taki adres byl w polu Reply-to:
Jesli sa klopoty z odebraniem tego emaila, to cytuje tylko zasadnicza
czesc, (bez prywatnych pouczen):

"Powodem tego jest zapewne fakt, że któryś ze
sterowników urządzeń w Twoim komputerze wykorzystuje tą przestrzeń
pamięci, która potrzebna jest do poprawnego wystartowania Monkey
Linuxa.
Stwórz kopie zapasowe plików autoexec.bat i config.sys i usuń (bądĽ
"za-rem-uj") z nich wszystkie "zbędne " urządzenia ( w szczeg. zroc
uwage na karte muzyczna). Zrestartuj system.
Uruchom Monkey. Jeśli nie pomoże, to spróbuj wyłączyć obsługę urządzeń
w BIOS-ie. Ostrożnie!"

> Jezeli nie dziala na bardzo popularnym w Polsce notebooku California Acces,
> to na czym ma dzialac?

Widać, że nie miał Pan do tej pory do czynienia z Linuxem.
Otóż zasadniczo jego dystrybucje są przeznaczone dla komputerów
stacjonarnych.
Dla przenośnych są specjalne wersje dedykowane. Szczerze mówiąc to dla
każdego modelu notebook-a jest osobna wersja dedykowana. :)
Pozdrawiam. Marek Dankowski
P.S. Choć sama wersje konsolowa Monkey-a (tryb tekstowy) odpalalem juz
na notebooku mojego brata,
poza tym instalowal ja tez na swoim notebooku 486 jeden z beta-testerow.

--
Marek Dankowski.
portfolio_at_atari.org