Re: Linux dla Windows

Autor: Marek Dankowski (portfolio_at_atari.org)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 23:03:48 MET DST

> Wszystko pieknie, tylko ze tego cuda nie mozna nijak zainstalowac, a autor
> nie raczy odpowiedziec na maila z pytaniem o przyczyne problemu.

Napisales pan dzis rano, i jeszcze dzis rano Ci odpowiedzialem.
Wiec po co te oszczerstwa.

> chcialem ambitnie przesiasc sie na linuksa, o ktorym mam dosyc blade pojecie

To ty bardziej trzeba czytac dokumentacje.

> (oprocz tego, ze wiem, ze jest to debesciak wsrod systemow),

To nie jest blade pojecie, lecz zadne.

>Coz z tego, skoro nie mozna z tego korzystac.
Mozna, ale nigdzie nie napisalem, ze bedzie dzialal z laptopami,
nietypowymi kartami PCI , itd.
Nawet duza, komercyjna dystrybucja w takim wypadku by nie ruszyla, a co
dopiero minidystrybucja.

Marek.

--
Marek Dankowski.