Re: Linux dla Windows

Autor: Andrzej S. (ajs_at_poland.com)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 21:37:10 MET DST

Wszystko pieknie, tylko ze tego cuda nie mozna nijak zainstalowac, a autor
nie raczy odpowiedziec na maila z pytaniem o przyczyne problemu.
Jako uzytkownik Windy 98, wk*****ony do bialosci z powodu licznych wad,
chcialem ambitnie przesiasc sie na linuksa, o ktorym mam dosyc blade pojecie
(oprocz tego, ze wiem, ze jest to debesciak wsrod systemow), nie odcinajac
sie na razie od produktu Gates'a. Pomysl dobry, szczegolnie dla
poczatkujacych. Coz z tego, skoro nie mozna z tego korzystac.
AS