Re: Jak chłodzić twardy dysk ?

Autor: wrusikie (wrusikie_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 22:33:16 MET DST

"!No Regret" wrote:

> Cze!
>
> Mam problem z moim twardym dyskiem (Quantum Fireball 6.4GB) - mocno sie
> nagrzewa ! Zastanawiałem się jaki jest najlepszy sposób na schłodzenie
> twardego ? (chodziło by mi o niezbyt drogi sposób :-)
>
> Dzienx!
> Krzysztof

Ja swoj dysk wkrecilem w ramke-szuflade (bez gornej i dolnej pokrywy) i
umiescilem calosc w slocie na samej gorze obudowy naprzeciw zasilacza. Nizszy
slot byl oczywiscie wolny.
Dla polepszenia rezultatu wyjalem z niego zaslepke. Ladnie zasysa :) i przy
okazji chlodzi HDD.

W.

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl