Odp: Jak chłodzić twardy dysk ?

Autor: Hosen (hosen_at_hsn.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 00:26:05 MET DST

Za ok 22 PLN można kupić panel chłodzący dwu-coolerowy mocowany do dysku pod
spodem.
Inny sposób - trochę badziewiarski ale skuteczny:
Jak masz jakiś stary cooler od procka, to odkręć wiatrak od radiatora i
przykręć go do zamocowanego dysku w miejsce wolnego mocowania (są po trzy z
każdej strony - wykorzystukemy tylko po dwa) tak, aby cooler był jakby
trochę poniżej dysku i będzie dmuchał równolegle do podstawy - pomaga.

Grzesiek

Największa Polska Baza Tapet Pulpitu
         http://www.hosen.hsn.pl
           e-mail: hosen_at_hsn.pl