Re: Pliki cookies

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 22:00:19 MET DST

Użytkownik Zbyszek T said:

> Można wiedzieć, dlaczego niby taki debilny? Jak Ty byś rozwiązał np.
> zapisywanie preferencji dotyczących określonej strony? Zapisywałbyś je na
> serwerze, a przy każdym ponownym wejściu na stronę kazał się logować?
> Nie obraź się, ale sam niezbyt dużo wiesz o tych "ciastkach"... Możliwości
> ich zastosowania są o wiele szersze, niż zapisywanie "wejścia i wyjścia"
na
> stronę (zresztą tą drugie raczej ciężko zrealizować), jednak nie istnieje
> możliwość (przynajmniej oficjalnie - nie jestem pewien, czy nie ma/było
> [...]

Ja sie nie obrazam, ale czy aby ty Zbyszku wiesz wszystko o cookies ?
Proponuje zebys odwiedzil:
http://www.epic.org/privacy/internet/cookies/ i poczytal to wszystko razem z
linkami.
Btw: IMHO to jest debilizm. Kazdy moglby sie obyc bez tych "usprawniaczy" co
to maja niby lepiej "dostosowac" ustawienia stronki.