Dopalacz w Win95

Autor: Fiedzia (fiedzia_at_fiedzia.prv.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 22:10:03 MET DST

Witam.

Właśnie odebrałem peceta z serwisu po modernizacji.
Mam teraz kartę Cristal Riva TNT2 Vanta 16MB AGP
na płycie EliteGroup P6BAT ATX.
Problem tym, jak ją zmusić do normalnego działania
pod Win95. Na razie jedzie na standardowym sterowniku SVGA, czyli 800x600 i
16 kolorów.
Ponoć jest jakieś uaktualnienie do systemu, ale nic więcej nie wiem. Na
stronie producenta płyty nic ni znalazłem.
Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam
Maciej "Fiedzia" Dziardziel
maciejdziardziel_at_poczta.wp.pl