Re: Nie miała baba kłopotów to

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 10:03:57 MET DST

gruesome wrote:

> U mnie jak na razie wszystko normalnie dziala, no poza tym ze nie mozna odpalic
> instalki Office2000, ale ja tego nie potrzebuje. (office97 mozna)

Można znieść. Ja i tak używam Word Perfecta.

> Sprawdzilem kilka ustawien, zadne nie dzialalo to dalem sobie spokoj. W win98
> nie mam z tym zadnych problemow.

Skoro nie masz kłopotu, to może faktycznie nie ma co się użerać z win95.

> U mnie nie bylo zadnych roznic, obojetnie czy powiedzialem zeby wykrywal sprzet
> przy instalacji czy pozniej.

U mnie była. Nawet nie tyle co wykrył ale w tym jak poustawiał i ile
pracy trzeba było później włożyć w ustawianie ręczne.

> No chyba niemozliwe... Cdrom nie wyglada na jakis poniszczony...

Może skopiuj instalkę na twardy dysk? Uszkodzenie może być małe ale
istotne. W każdym razie korekcja przepuszcza. Może pożycz instalkę od
kogoś a później zmień w rejestrach klucz rejestracji (co by było ok w/g
prawa)?

> W linuksie nigdy jeszcze nie mialem signala11. Ale taki test, tyle ze 2 godzinny
> zapuscilem. No i jeszcze robilem kompilacje z j 10 co powoduje kompilowanie 10
> plikow jednoczesnie. To dopiero wycisk dla sprzetu...

To by świadczyło, że sprzęt jest ok. Pozostaje jako najbardziej
prawdopodobne uszkodzenie instalki. Nigdy się z takim problemem nie
spotkałem. Podobne objawy miałem jedynie przy podkręcaniu procesora i
dysku Seagate no i gdy twardziel posypał badami. No ale wtedy zaraz
jakiś bad wyskoczył w miejscu gdzie był plik rejestru i system nie
chciał wstać.

> sory, ale nie za bardzo cie rozumiem... :<

Khem... O to, że nie wiesz jak się kopiuje (dwa klawisze jednocześnie
lub trzeci przycisk myszy) Ciebie nie podejrzewam. Ponieważ zadałeś
sobie trud napisania dodatkowego zdania zamiast naprawić tekst wysnułem
wniosek, że najpewniej masz mysz od maka (jednoklawiszową) ewentualnie
(nie znam zbytnio slrn) nie masz w czytniku funkcji cut a copy i del to
dla Ciebie zbyt dużo roboty ;-)))

> Oczywiscie, AI jak najbardziej jest. Wlasnie przed chwila skonczylem partyjke ;)

Pod windows jest chyba jakiś port. Może spróbuję. Kiedy bawiłem się pod
L nie miałem drugiej osoby z którą mógłbym pograć. Przez inet to też nie
było sensu bo miałem wspólny telefon z japońcem i nie mogłem tylu godzin
zajmować.

> Nieeee... Odpalasz nt i sam wylapuje, jak getright, pliki do sciagania.

A jak? Domyśla się które pliki chcę a których nie chcę ściągać? Toż to
rewelacja ;->>>

> Ale to bylo ponizej pasa... m$, m$, m$...

Dlaczego poniżej pasa? Programy dostajesz zwykle ze sprzętem. Niewiele
drożej jak OEM (nawet teraz trudno kupić bez bundle).

> A co do modem sahringu to rozwiazanie w win jest smieszne w porownaniu do tego
> co oferuje linux.

Widziałeś np Wingate? Wersja 2.0 była free na dwa komputery
(jednocześnie?). Nie mówię o tym ustrojstwie przychodzącym z win98.

Pozdrawiam

Karol

PS wyjeżdzam na 2 tyg i ewentualną dyskusję proponuję przenieść na priva
(fut warning!).