Re: Athlon, 77KV - problem

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 10:03:06 MET DST

Michal Durys wrote:
[...]
> Moje podejrzenia padają na zasilanie. Program do monitorowania parametró
> w pracy płyty głównej podaje, że zamiast 2,5 V mam 3,43 V. Inne napięcia
> w normie. Co jest zasialane przez 2,5 V? Czy to może być przyczyną moich
> problemów? Jak to naprawić?

Standardowe typy to:
1. Zasilacz. Athlon pożera sporo prądu - zasilacz 230 W to min a
wskazane 300. Na pudełku do K7V mam wypisane jaki zasilacz min a jaki
zalecany (natężenia przy każdym napięciu) - jak jesteś zainteresowany to
daj znać, poszukam i napiszę. Spróbuj wywalić z kompa wszystko, bez
czego może działać i/lub (jak masz możliwość) sprawdź z mocniejszym
zasilaczem.
2. Pamięć - ustaw wszystko jak najwolniej w BIOSie, albo lepiej sprawdź
z innymi kośćmi
3. Karta grafiki zbyt prądożerna, ale skoro to już sprawdziłeś, to
odpada.

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl