Zielono mi przy odtwarzaniu mpeg w WMP

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 10:05:33 MET DST

Witam !

Problem pojawial sie na pewno juz kilkanascie razy.
Wiem ze kiedys juz mialem ten problem i jakos sam
sobie poradzilem, lecz nijak nie pamietam co wtedy
wykombinowalem ;)
Co jest przyczyna odtwarzania na zieloniutko np. mpegow w WinMediaPlayer
?
Karta nVidiaTNT 16MB, driver Fachmana 1.1
Dodam ze na tym driverze karta chodzi mi najlepiej, no moze jeszcze na
Fachmanie 1.2 jest bardzo dobrze.
"Zielonosc" znika np jak zmienie driver na jakias nowsza wersje 5.xx
ale wtedy TNT nie chodzi najlepiej, bo te driverki sa raczej z mysla
o GeForce'sie.
Mozna to jakos ominac ?

Z pozdrowieniami
Tom