Re: Usuwanie Windows 2000

Autor: Drookash (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 00:21:29 MET DST

Użytkownik "Lukas" <llss_at_friko.internet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich
>
> Mam mały problem z operacją wymienianą w tytule. Zadanie pozornie
> proste, ale...
> Posiadam płytę gł Intel Zappa (grat ma już 4 lata) i Hdd IBM DJNA 13GB,
> musiałem więc zaintalować IBM Disk Manager'a (v 9.52) bo płyta obsługuje
> tylko hdd < 8 GB.
> Do tego zaintalowałem Wine2k na dysku logicznej, bo mam jeszcze Wine98
> na partycji podstawowej i uzywam go jako podstawowy os.Używam ntldr 'a do
> wyboru systemu.
>
> Moja wątpiliwaść wiąże sie z tym, iż nie wiem czy używając polecenie
> [...]

Podobny problemik też przerobiłem i o dziwo fdisk /mbr nie pomaga usunąć
ntloadera z bootsectora bo on tam nie siedzi. Możesz wyedytować sobie
boot.ini a najlepiej zapuścić re-instalkę W98 która załata dziurki i
zainstaluje odpowiedni bootsector. Potem możesz ręcznie skasować pozostałe
niepotrzebne pliki z dysku startowego i partycję W2K.

Drookash.

Ps. Jeśli się mylę to niech ktoś to naprawi, bo z windą2k walczę dopiero od
2 miechów.