Re: Materiał do "Nie do wiary"

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 23:59:35 MET DST

"Miro" <miroslaw.kubic_at_dtcentrum.com> napisal:

>A mnie znajomy przyniósł kiedyś dosprawdzenia napęd CD Samsung 32x.
>to co wyprawiał ten szajs to prawdziwa poezja: mielił jakąś płytkę, po czym
>otwierał szufladę a płytka na pełnej prędkości opuszczała tackę i
>fruuuuuuuuuu... po całym pokoju, taki latający talerz.
>POSDRUFKA

He, he, zdarza sie, zwlaszcza w nieco juz uzywanych cdromach.

Natomiast w serwisie kolege instalujacego office'a z czytnika dvd spotkala
niemila przygoda, poniewaz plytka rozsypala sie na setki kawalkow :-) Plyta byla
oryginalna, pare dni pozniej rozpadla sie tez oryginalna instalka 2000,
(w tym przypadku juz tylko na kilkanascie kawalkow), tyle ze
i cdrom sie uszkodzil. DVD o dziwo przezylo :-o

Andy