Usuwanie Windows 2000

Autor: Lukas (llss_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 23:49:25 MET DST

    Witam wszystkich

    Mam mały problem z operacją wymienianą w tytule. Zadanie pozornie
proste, ale...
Posiadam płytę gł Intel Zappa (grat ma już 4 lata) i Hdd IBM DJNA 13GB,
musiałem więc zaintalować IBM Disk Manager'a (v 9.52) bo płyta obsługuje
tylko hdd < 8 GB.
    Do tego zaintalowałem Wine2k na dysku logicznej, bo mam jeszcze Wine98
na partycji podstawowej i uzywam go jako podstawowy os.Używam ntldr 'a do
wyboru systemu.

    Moja wątpiliwaść wiąże sie z tym, iż nie wiem czy używając polecenie
"fdisk \mbr" nie wyczyszcze oprócz ntldr 'a także disk manager'a (a przy
okazji moich {i mojego ojca - sic!} partycji), a to spowodowało by że
miałbym zaj... (pzepraszam za wyrażenie) przechlapane.

Tnx z góry za pomoc, i ewentualne uwagi!

Lukas
llss_at_friko.internet.pl