Odp: Materiał do "Nie do wiary"

Autor: Miro (miroslaw.kubic_at_dtcentrum.com)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 15:20:49 MET DST

Użytkownik Docentus <jalojek_at_priv2.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:LVV95.33331$Qw1.785229_at_news.tpnet.pl...
> .
> >
> To nic, mojemu się trafiła ostra amunicja - zdębiał, po była zakleszczona
> "windzie" i gdyby próbował coś manipulować to by odpaliła.
>
> --
> Jarosław Łojek
> jalojek_at_poczta.onet.pl
> jalojek_at_kki.net.pl
> <end>

A mnie znajomy przyniósł kiedyś dosprawdzenia napęd CD Samsung 32x.
to co wyprawiał ten szajs to prawdziwa poezja: mielił jakąś płytkę, po czym
otwierał szufladę a płytka na pełnej prędkości opuszczała tackę i
fruuuuuuuuuu... po całym pokoju, taki latający talerz.
POSDRUFKA