Re: K³opot z AVerMedia TV

Autor: Kowalski (odzdoa_at_kki.net.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 18:58:03 MET DST

------------------------------------
MrK napisa³(a) w wiadomo¶ci: <39663C9C.E0B28E50_at_promail.pl>...
>Witam
>
>Mam pewien problem. Otó¿ jestem posiadaczem tunera TV AVerMedia TV
>Phone98. Problem w tym, ¿e p³yta g³ówna mojego kompa jest zbudowana na
>bazie chipsetu VIA i tu pojawia siê problem, bo tuner nie chce ruszyæ.
>Tzn. d¼wiêk jest, ale nie od¶wie¿a obrazu. Zatrzymuje siê i jest tak
>jakby stop klatka albo jakie¶ kolorowe ¶mieci. Z
>tego co wiem s± problemy ze wspó³prac± w/w urz±dzeñ. Je¶li komu¶ uda³o
>siê to uruchomiæ, to proszê o kontakt. Wszelkie porady i wskazówki na
>wagê z³ota.
>P³yta g³ówna to DFI na VIA ApolloPro
> [...]
Napisz jaka masz karte muzyczna. Z AverMedia mialem takie same problemy
 tylko na plycie z chipsetem VIA na BX-ach bylo OK) w konfiguracji z karta
SoundBlasre LIve PCI. Z inna karta muzyczna wszystko ustapilo( np.Sound
Blaster 128 PCI).

Szymon