Kłopot z AVerMedia TV

Autor: MrK (mrking_at_promail.pl)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 22:25:00 MET DST

Witam

Mam pewien problem. Otóż jestem posiadaczem tunera TV AVerMedia TV
Phone98. Problem w tym, że płyta główna mojego kompa jest zbudowana na
bazie chipsetu VIA i tu pojawia się problem, bo tuner nie chce ruszyć.
Tzn. dźwięk jest, ale nie odświeża obrazu. Zatrzymuje się i jest tak
jakby stop klatka albo jakieś kolorowe śmieci. Z
tego co wiem są problemy ze współpracą w/w urządzeń. Jeśli komuś udało
się to uruchomić, to proszę o kontakt. Wszelkie porady i wskazówki na
wagę złota.
Płyta główna to DFI na VIA ApolloPro
gfx - RivaTNT2Pro 32MB
Winda 98 (nie SE)

Za wszelkie informacje będę bardzo zobowiązany.

Pozdrawiam
MrK