Odp: PC CHIPS-pytanie?

Autor: Janko Wisniewski (jan28ko_at_kki.net.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 16:21:42 MET DST

Kabelka nie ma w komplecie. W instrukcji do plyty jest wymieniony ale w
sekcji OPTIONAL FEATURES lub jakos podobnie. Mozna go kupic za ok. 30pln
zawiera gniazdo PS2 i 2xUSB.
Grafika faktycznie podlaczana jest przez AGP tyle, ze zintegrowana na
plycie.

Użytkownik Dariusz Jaworowski <darekjaw_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39686134.E6E7A158_at_poczta.onet.pl...