Re: PC CHIPS-pytanie?

Autor: Dariusz Jaworowski (darekjaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 13:23:01 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Użytkownik "Glina" <glina_at_promail.pl> napisał w wiadomości

> Widziałem takowy na giełdzie w Wawie... może to był właśnie Twój ? ;-)

 To na pewno nie mój, bo sprawa nie dotyczy mojego komputera. Jeden ze
znajomych kupił kiedyś komputer, w nowo powstałej firmie, i ma teraz z nim
same kłopoty. Mimo, iż kupował go jako posiadającego kartę grafiki AGP, to nie
powiedzieli mu, że na płycie nie ma slotu AGP do zamontowania np.
akceleratora, teraz nie może podłączyć myszy PS/2 (specjalnie kupił logitecha
z kółkiem), itp. itd.

Darek J.