Odp: Rozbudowa

Autor: Rafalski (rafalski_at_go2.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 16:20:52 MET DST

Użytkownik Dexter
> A nie lepiej spróbować podkręcić tego procka. 166 w wielu przypadkach
> pójdzie na 200. Zwiększ mnożnik , a jak masz możliwość to FSB. Po co
kupować
> nowego procka.
> Pozdro
> Dexter

 Chodzi mi o to, zeby wyciagnac jak najwiecej za jak najmniejsze pieniadze,
tzn. bez wymiany plyty i pamieci.
Podkrecenie do 200 to jest pomysl, potrzebuje tylko opisu do plyty, bo
zworki nie sa opisane (jesli dobrze widzialem).
Inna sprawa, ze moj kumpel ma dokladnie taki sam sprzet, tylko procesor
166MMX. Roznica? U niego mpegi nie zrywaja sie tak jak u mnie, filmy oglada
sie plynnie. Dlatego chcialbym wlozyc tam cos z MMX-em.

--
Rafalski