Re: Hawlett Packard 710c

Autor: waclaw (smorgl_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 15:31:02 MET DST

Czytalem komunuikaty, problem lezy jednak nie w wadliwej drukarce (jest w
100% sprawna), chodzi tu chyba o same porty w komputerze. Nie wiem czy
mozliwe jest iz sa one spalone.....windows wykrywa je bez problemu, ale
najnormalniej nie dzialaja......do drukarki mam tylko jeden port, do myszki
mam jeden okragly (nie dziala) i jeden "dlugi" (ten dziala).....
Co to moze byc ?

Ps. Przepraszam za lamerskie nazewnictwo, ale nie ukrywam swej niewiedzy.