Odp: Hawlett Packard 710c

Autor: Janulus (janulus_at_kki.net.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 18:09:55 MET DST

Użytkownik waclaw <smorgl_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8k9ukc$d2r$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Czytalem komunuikaty, problem lezy jednak nie w wadliwej drukarce (jest w
> 100% sprawna), chodzi tu chyba o same porty w komputerze. Nie wiem czy
> mozliwe jest iz sa one spalone.....windows wykrywa je bez problemu, ale
> najnormalniej nie dzialaja......do drukarki mam tylko jeden port, do
myszki
> mam jeden okragly (nie dziala) i jeden "dlugi" (ten dziala).....
> Co to moze byc ?

Drukarka HP710C potrzebuje portu ECP - ustaw taki port w biosie w Integrated
Peripherals / Prallel Port Mode zmien na ECP, wtedy winda go wykryje. Dalej
nie powinno byc problemow.

powodzenia
Janulus