Re: Re[2]: Jaki CD-RW kupic?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 14:12:44 MET DST

On 8 Jul 2000 11:24:25 +0200, michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl
(Michał Młynarczyk) wrote:

> nagrywa na wszystkim, jedyne pare płytek, które udało mi się zepsuć
> było winą oglądania filmów podczas nagrywania (w98).

Teac wypali wszystko, nawet płytę betonową. Tu chodzi o jakoś i
trwałość płyt. Zawsze grupowicze np. mówili, że Basfy to chłam. A ja,
jaki chłam, ładnie chodzą, tanie, dobre, hehe. No i dwie mi już padły
i w trybie awaryjnym musiałem je backupować. Dodam przy okazji, że mój
LG 32 nie przeczytał ich, a Teac pomęczył trochę, ale przegrał.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl