Re: Nagrywanie CDR a prędkość CPU

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 09:49:48 MET DST

"Paweł Świrek" wrote:

> Proponowałbym już coś takiego:
> Kontroler SCSI (najlepiej Ultra Wide SCSI), do tego nagrywarka na SCSI
> (np. Teac lub Plextor) i jakiś dysk Ultra Wide SCSI.

Człowieku, gdyby Świrek miał tyle kasy, to by IMO sobie komputer
upgrejdnął.
Do tego po co Ci Ultra Wide. Zwykłe ultra jest aż nadto - ja mam CD
SCSI, CDR 8424 SCSI i dysk (wszystko scsi-2, nawet nie ultra) i konroler
ultra DC-390F (i tak na wyrost). Wszystko działa pięknie.

A wracając do pytania, to najlepiej przetestować. Np. Plextor IDE w
papierach ma że wymaga p200(czy nawet 233), ale na 166 pięknie działa na
maxa (u kumpla).
Dużo zależy też od systemu - pod winshitem98 pewnie będą problemy, bo na
dzień dobry pochłonie więcej pamięci niż masz RAMu i będzie musiał
swapować. Myślę, że win95, bez zbędnych programów w pamięci, odpowiednio
poustawiamy i po defragu nie będzie miał problemów.

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl