Re: Dziwne stwierdzenie

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 01:22:53 MET DST

Użytkownik "DrYazzgod" <darlas_at_idea.net.pl> napisał w wiadomości

> Facio w sklepie jest jednym z N I C H , a jak wiadomo O N I mieszkaja
> w R. No wiec facet wciska Jej winmodem. Wiem, bo mi tez wcisnal jeden
> z I C H agentow. ;-)

Zakładając, że facio ma w sklepie tylko winmodemy, to jest jednym z naszych.
Uwzględnił, że dziewczyna ma słaby procesor i próbował wcisnąć najmniej
winmodemowaty winmodem. Mógł przecież sprzedać zmorę TPNetu - Phantoma.

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
                                        *** MUSK TFUi WRUK ***