Re: Dziwne stwierdzenie

Autor: DrYazzgod (darlas_at_idea.net.pl)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 09:29:04 MET DST

"Andrzej P. Wozniak" wrote:

> Zakładając, że facio ma w sklepie tylko winmodemy, to jest jednym
> z naszych. Uwzględnił, że dziewczyna ma słaby procesor i próbował
> wcisnąć najmniej winmodemowaty winmodem. Mógł przecież sprzedać
> zmorę TPNetu - Phantoma.

To prawda. Mi, dzieki Bogu, wcisneli tez Spirita i nie narzekam. Malo
tego: nawet nie zauwazylem, zeby jakos szczegolnie obciazal procesor.
Inna sprawa, ze procesor wcale nienajgorszy (PIII 450).

--
Dariusz Laskowski           DrYazzgod: To napisalem ja, DrYazzgod
Gdansk Wrzeszcz                        Smutny Windziarz.