Re: Odp: Odp: Odp: Proszę o adresy WWW dobrych

Autor: Tomasz Nowak (tnowak_at_tux.pl)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 23:46:55 MET DST

zorro wrote:

> I jeszcze jedno - stronę uaktualnię niestety jutro jak tylko "zabiję ?"
> kogoś kogo niesłusznie zwę providerem.

;)))

> A jak myślisz ?

Myślę, ze dla potencjalnych klientów, a nie dla siebie.
A klient przy taki dużej podaży na sprzęt komputerowy z jaką mamy
doczynienia w ostatnich latach, to taka bestia która ostatnio się
stasznie wybredna zrobiła. Jeżeli chcesz go do siebie czymś
przyciągnać (na stronę WWW), to musisz mieć serwis lepszy od innych.
Klienta nie interesuje, ile pracy kosztuje cie przygotowanie takiego
serwisu. Po prostu naciśnie Alt+F4 i włączy sobie inną, lepszą stronę
bo jego to akurat nic nie kosztuje. Konkurencyjność na rynku
internetowym rządzi się nieco innymi prawami, niż konkurencyjność
na rynku w Opolu. Nie wątpię, że te drugie prawa bardzo dobrze znasz.
Dobra, EOT sklepu w Opolu.

Czekam na inne adresy.

--
Tomasz Nowak