Re: Dziwne stwierdzenie

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 23:56:40 MET DST

> Czy to prawda, ze wybór modemu zalezy od posiadanego procesora. Mojej
> przyjaciólce tak powiedzial facio w sklepie.

Tak ale tyczy się to tylko WinModemów.

> Twierdzi, ze do jej P200 tylko
> Spirit?????????

Po prostu chce jej wcisnąć swój towar i gada bzdury.
Co prawda Spirit nie jest złym WimModemem i o ile ten P200 to P200MMX
powinien on chodzić na tym sprzęcie bezproblemowo to jednak lepszym
rozwiązaniem było by kupno modemu w pełni sprzetowego czyli praktycznie
patrząc na magistrali ISA lub zawnętrzny (jeszcze nie widziałem modemu
sprzetowego na PCI).

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\