Alem się rozpisał - długie ciut.

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 22:07:18 MET DST

A jeszcze ze dwa słowa...

Chyba jesteś nietypowy ponieważ nie często ludzie zadaja aż tak konkretne
pytania - a wiadomo jak to jest popyt rodzi podaż....

Niemniej, tak jak pisałem wcześniej, uzupełniłem D-Linka o symbol, co się
tyczy dysków IBM to jest to niemożliwe gdyż dystrybutor (TCH) nie posługuje
się symbolami dysków lecz ich rozmiarami - a zgadywanie symbolów itp nie ma
sensu (na marginesie uaktualniłem ceny dysków IBM - ceny na dół).

I jeszcze jedno, czy tylko chcesz poczytać cenniki czy szukasz cegoś
konkretnego - daj znać wpiszę do oferty to co cie interesuje - zawsze jednak
moja reakcja będzie funkcją kilku składników:
- chęci spełnienia rozsądnych postulatów ewentualnych klientów
- zależna od ilości czasu jaki trzeba poświęcić na wykonanie określonego
zadania w kontekście ewentualnego zysku (nie koniecznie finansowego, czasem
można coś zrobić zgodnie z czyjąś sugestią gdyż wierzy się że innym to
również się przyda)
- wstawienie czegoś do oferty powoduje konieczność jego aktualizacji stąd
działania takie jak cennik 3COM - mało pracy duży efekt, choć przyznaję iz
jest to pójście na ilość nie na jakość, ale tak się składa iż sądzę że
ludzie często szukają informacji o orientacyjnej cenie czegoś co wiedzą że
istnieje nazywa się tak i tak, robi to i to - w efekcie cennik 3COM pozwala
taką informację znaleźć

I ostatnia już dygresja
To jest tylko sklep. Nie zawsze Pani w mięsnym jest w stanie powiedzieć
która kiełba lepiej ci będzie smakować z cebulką.
momencie nic więcej już nie bedę w stanie zrobić (może nie bedzie mi się
chciało ?)

Kończe pisanie. Pozdrawiam
Dalsze uwagi proszę na priv (o ile "służbowy" adres e-mail można tak
nazywać)
Użytkownik Tomasz Nowak <tnowak_at_tux.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3964C523.B80A805E_at_tux.pl...