Re: Jak nagrywać płyty CD-RW ???

Autor: Tomasz Kurzacz (kurzacz_at_it.com.pl)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 11:09:51 MET DST

Użytkownik Artur Czeczko <artur.czeczko_at_zodiac.mimuw.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:39643E8D.45254DCE_at_zodiac.mimuw.edu.pl...

> Bez programu do nagrywania nagrywarka działa jak zwykły CD-ROM.

Gdy kopiuje na plyte pliki, to sama sie przelacza w tryb nagrywania.

> Czy płyty nagrywane przez Ciebie da się odczytać pod DOSem
> (ew. "tylko wiersz poleceń")?
>
> Artur

Nie obiecuje ze dzis, ale jutro postaram sie odpowiedziec (sprobuje, bo tego
nie testowalem - nagrywarke mam od niedawna).
TK.
Ps. Moze to wazne - mam sprzet Toshiba Combo (symbol bodaj 1002), dodali do
tego oprogramowanie InstantCD Wizard (i pare innych programow).