Proszę o adresy WWW dobrych

Autor: Tomasz Nowak (tnowak_at_tux.pl)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 02:07:27 MET DST

Rzućcie jakieś dobre adresy WWW sklepów z częściami, może nie koniecznie
nawet sklepów internetowych, ale żeby chociaż był cennik (ale wtedy to
z kolei najlepiej z Warszawy...). Chodzi detal, proszę nie podawać
www.techmex.com.pl albo innych hurtowni.

Piszę, bo skręca mnie jak oglądam strony takich ignorantów jak FORMAT
http://www.format.com.pl/warszawa/cendet/cendet.htm
gdzie jakiś magik klika w Excelu "Save as HTML" i wydaje mu się,
że zrobił stronę WWW. W FORMACIE pewnie o bazach danych nawet nie słyszeli..
Ehhh.

Z całkiem sensownych adresów, które znalazłem to:
http://www.abitech.pl/
Sklep jest zrobiony nienajgorzej no i można przez Internet kupować.
Wady tego sklepu:
1. słabe opisy niektórych podzespołów (znowu kłania się ingorancja klienta)
2. lekko mi się wydaje, że jakiś taki tani chłam sprzedają tam..
3. fatalna obsługa klienta (nie odpisują na maile)
Ale i tak wypada nienajgorzej.

Krótko: gdzie na WWW dobre sklepy
- z dobrymi częściami
- za rozsądną cenę
- rzetelnie opisane
- przyzwoicie prezentowane (nie tak jak na format.com.pl)

A może wyważam drzwi otwarte i ktoś zrobił jakiś taki ranking?

PS.
Może powinienem jeszcze powiedzieć, że jestem typem użytkownika
bardziej 'programistą' niż 'graczem' tak więc o ile kompletnie mnie nie
interesują 234234234-bitowe karty dzwiękowe 'N-vodoooooo Abrakadabra'
ani napędy DVD 250x, to czasami interesuję się kontrolerami i napędami
SCSI, kartami sieciowymi, hubami, switchami, itd.
A więc symboliczne nazwy pozycji w cennikach niektórych firm
(a zdarza się to niestety b.często) takie jak "Hub D-Link 100/10"
powodują u mnie rechot (czy oni nie powinni raczej sprzedawać ziemniaków?)
i jakby automatycznie naciskanie komibnacji klawiszy Alt+F4...
Ja chcę wiedzieć dokładnie, co to jest za model, typ, symbol itd. itp.
a najlepiej szczegółowy opis.

Wierzę, że macie podobne potrzeby i dlatego liczę na Waszą pomoc.
Dziękuje i pozdrawiam.

--
Tomek