-------AverMedia TvCapture resetuje mi kompa -help

Autor: Spiderwd (spiderwd_at_obywatel.pl)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 01:56:45 MET DST

W starym kompie kata dzialala idealnie, po kupnie nowego karta AverMedia TV
Capture resetuje mi kompa, a w najlepszym wypadku (co byl rzadkoscia)
zawieszala Windowsa, nie pomoglo przeinstalowanie karty TV
Nie wiem w czym dokladnie tkwi problem, moze w tym ze karta TV ma takie samo
przerwanie jak karta graficzna (przerw 9) moze w czyms innym, jezeli tak to
przosze o wskazowki jak zmienic przerwania, lub kazde inne rozwiazanie
Mozliwe ze zalezy to od "hardwaru"; oto moja konfiguracja :
Celeron 533, graf Voodoo 3 2000, muz SB 120, plyta Sono z biosem Avarda,
modem 56,6 Pentagram Omen, karta SCSI do skanera, drukarka HP 610C, Ram 64MB
133Mhz, katra TV AverMedia Tv Capture.
Prosze o sensowne wskazowki - kierowac na witekd_at_obywatel.pl
     Dzieki