Re: Kabel rwnoległy na NT4

Autor: Qulfon (qulfon_at_kki.net.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 14:04:27 MET DST

> Niestety nie znam oprogramowania obslugujacego port LPT. Nigdy nie
musialem
> takich ilosci danych przerzucac z/na notebooka

Spróbuj może Norton Commandera pod DOS v.4 lub 5?
Link działa ok. pod gołym DOSem i w oknie Win9x. Nie wiem jak pod NT.
Obsługuje lpt i comy. Jakieś 10-20kB/s przez com i 20-40kB przez lpt.
W oknie win9x dużo szybciej (wg 'monitora systemu' nawet 250kB/s, ale
faktycznie ok.100kb).
Jeśli potrzebujesz kopiować z długimi nazwami to można wcześniej
spakować pliki jakimś win-pakerem i dekompresować z długimi nazwami po
transferze na docelowy komputer.
Do częstej synchronizacji może być to uciążliwe, ale do sporadycznego
kopiowania może być.

Pozdro,
Qulfon