Re: Kabel rwnoległy na NT4

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 16:29:26 MET DST

On Wed, 5 Jul 2000, Qulfon wrote:

>+ > Niestety nie znam oprogramowania obslugujacego port LPT.
>+ > Nigdy nie musialem
>+ > takich ilosci danych przerzucac z/na notebooka
>+
>+ Spróbuj może Norton Commandera pod DOS v.4 lub 5?

 W takim układzie można spróbować Windows Commandera.
 Nie będzie problemu z długimi nazwami !!

>+ Link działa ok. pod gołym DOSem i w oknie Win9x. Nie wiem jak pod NT.

 A tu może być problem zarówno z NC i WC.
 NT chyba blokuje dostęp do portów... *Ale* nie wiem, czy driver
z NT czasem nie jest "wystarczający" i czy WC z tego nie korzysta:
zaraz zapytam autora, powinien wiedzieć -:)

 Pozdrowienia
 - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.