Re: Nie miała baba kłopotów to

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 10:02:56 MET DST

Nightmare wrote:

> no roznie to bywa ;-) stawianie diagnozy nieznanym komsom na odleglosc to
> nie jest nauka scisla - o ile rozumiesz co mam na mysli ;-)

Rozumiem :-). To tak jak ustawianie zworek na ślepo :-))))
Acha. Sprawa się wyjaśniła. Był jednak ukryty konflikt. Poświęciłem com2
i ustawiłem kartę na irq3. No i wylazł jakiś ukryty mostek. Widocznie on
bruździł. Wszystko ruszyło z kopyta. Swoją drogą (do k... nędzy) mogli
by producenci dołożyć następny (a najlepiej od razu dwa) programator
przerwań. Przecież to co się obecnie dzieje to zakrawa na paranoję.
Płyta sama zużywa coraz więcej zasobów a przerwań nie przybywa. W mojej,
dość ubogiej, konfiguracji wszystkie przerwania są zajęte a na kilku
wisi po parę urządzeń. Biorąc pod uwagę, że coraz więcej urządzeń
stosuje bus mastering to robi się całkiem nieciekawie :-(.

> Powodzenia,

Dzięki

Pozdrawiam

Karol

PS To raczej pytanie do posiadaczy tej płyty

Do czego służy gniazdo AC_LINK na płycie. Czyżby do modemu wsadzanego w
slot AMR?