Re: Serwis "ACTION"

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 00:32:10 MET DST

Daniel Pykalo wrote:

> zrobie tak buhhaaaaaaaaaaaaa jesli bym mugl kazdemu z panow po koleji
> bym rozesmial sie w twarz.

Nie dosc ze jestes arogancki, to jeszcze nie znasz zasad ortografii i
Netykiety. Proponuje na poczatek zapoznac sie z w/w zagadnieniami, a
potem dopiero sie wypowiadac.

> ktory najlpeszy zaden z nich jeli masz szczescie to dosatneisz
> sztuke(nie wazne czy lg plextor badz TEAC) ktura bedzie lpiej chodizla

Taaak? A to ciekawe ... przez rece przewinelo mi sie mnostwo TEAC'ow w
przeciagu ostatnich dwoch lat i nie bylo ZADNYCH, nawet najmniejszych
problemow.

A pozatym ciekawe jestem w jaki sposob moga sie zmieniac warunki
technologiczne produkcji napedow CD ze ich jakosc bedzie zalezec od
szczescia i przypadku? Moze mi to w jakis sposob wytlumaczysz ?

> od pozaostalych ja osobiscei jestem zwolennikiem LG od samego poczatku
> "uzywalem" cd tej firmy do tej pory ma Goldsatra 8x dizal bez zarzutu

Czyzby nastepna osoba zapatrzona w "jedyna i sluszna firme" ? Swiadczy
to takze o braku mozliwosci wgladu w inny sprzet...

> obecnie jade na LG 40X 8400c i uwazam ze trafil mi sie "genialny"

To jestes w tym momencie albo szczesciarzem, albo naprawde malo
wymagajacym uzytkownikiem.

> egzeplarz bo lepeij chodzi od dwoch TEAC`ow ktore leza w serwisie a o

A mozna wiedziec w jakich warunkach i do czego byly wykorzystywane w/w
napedy?

> plextorze nawet nei wspomne uwazam ze sa to dobre firmy ale duzo
> zalezy jaka sztuka ci sie trfii

Bzdura i to kompletna. A jesli uwazasz ze masz racje, to wyjasnij mi
dlaczego i poprzyj konkretnymi faktami. Ciekaw jestem jak czesto
spotykasz sie z tak drogimi napedami CD Plextora ze tak twierdzisz ?

> Piotrze czmeu nei polecasz sprzetu LG ???? pmysl o flatronie????
> powied zmi jaki monitr mu doruwnuje jakoscia????

Malo ktory, praktycznie wiekszosc w adekwatnej klasie oferuje lepsza
jakosc.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl